• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ansökan till Lendo inne!

Gaston

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
942
Mottagna reaktioner
512
Poäng
577
Nu har jag slängt in en ansökan på 100 K till Lendo. Hittills fått 12 förslag på en dryg timma och bäst Northmill hittills med 15 år och 5.05 % ränta. Men hur länge bör man vänta? Är ivrig att gå vidare redan nu eller kan jag hoppas på något ännu bättre tror ni?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 292
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Nu har jag slängt in en ansökan på 100 K till Lendo. Hittills fått 12 förslag på en dryg timma och bäst Northmill hittills med 15 år och 5.05 % ränta. Men hur länge bör man vänta? Är ivrig att gå vidare redan nu eller kan jag hoppas på något ännu bättre tror ni?
Förutsättningar?
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Nu är det snart helg och kan det ta lite längre tid.
Men du har ju fått massa förslag redan. Vänta tills ikväll. Ja menar dina erbjudanden brinner ju inte inne! - is i magen är bra!
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 277
Poäng
997
De flesta erbjudandena kommer inom några minuter. Så troligen kommer du inte få något bättre.
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
942
Mottagna reaktioner
512
Poäng
577
Nu fick jag ett meddelande att det (redan) är färdig behandlat. Men jag är väldigt nöjd både med räntan och beloppet med tanke på mitt höga blanco. Så jag kör på Northmill!
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Väldigt bra förutsättningar. Dom liknar mina om jag inte hade haft några FF troligtvis!
Bra mål att sträva emot :)
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
942
Mottagna reaktioner
512
Poäng
577
Väldigt bra förutsättningar. Dom liknar mina om jag inte hade haft några FF troligtvis!
Bra mål att sträva emot :)

För mig var nyckeln till att peta ner UC till 0.28 den här gången att låna 30 K från Fairlo (Bisnode) för att betala ner kreditkort nästan helt så nu kommer jag betala tillbaka den, Klarna och övriga småkrediter jag har kvar på UC (Betalkoll och det sista på kortet). Sen blir det äntligen dags att fixa bilen osv :)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 835
Mottagna reaktioner
7 211
Poäng
4 807
Härligt, grattis! :)
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
942
Mottagna reaktioner
512
Poäng
577
Lite uppdatering. Allt gick bra med utbetalning osv så idag har jag betalat in massa krediter av olika slag. Dessutom ringde Northmill upp idag med ytterligare ett erbjudande. Så förutom att de vill ta över mitt medlemslån på Swedbank (5.3 ränta) på 190 K med sänkt ränta till ungefär 4.5 så sänker de även räntan på de nya 100 K till samma låga nivå. Plus att jag då kan välja att dra ut lånetiden till 15 år för att få ner den totala månadskostnaden. Så även om jag kommer behöva blancon till typ pensionen (ungefär 650 K nu) känns det så otroligt skönt att jag nog kommer kunna betala in alla räkningar varje månad utan att behöva jaga extrapengar :) Gäller bara att hålla sig borta från onödig lyxkonsumtion och tappad kontroll över kreditkort nu!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp